مرگ من
نوشته شده توسط : سارا

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

سلام بچه ها... تمام خوشحالیم نابود شد
.
آخه دیشب علی وقتی داشت برمی گشت خونشون تصادف کرد و الان اصلا حالش خوب نیست
.
منم نمی تونم برم دیدنش.دارم دیوونه می شم.از دیشب تا حالا باهاش حرف نزدم.می گه تب کرده، می گه اصلا نمی تونه از جاش بلند بشه.
آخه چرا من...؟!
درست زمانی که می خواستیم چندروز باهم بودنمونو جشن بگیریم و خوش بگذرونیم باید عشقم اینطوری بشه.
به خدا دیگه نمی دونم باید چیکار کنم.تورو خدابراش دعا کنیدکه زود خوب بشه.آخه اون قلب منه و اگه مریض بشه منم میمیرم.تو رو خدا .جون هرکی دوست دارین برای عشقم دعا کنید.آخه من نمی تونم درد کشیدنشو ببینم.
بخدا وقتی یه آخ کوچولو می گه دنیا روسرم خراب می شه.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

علی جونم

با بودنت ...
دنیای من رنگی تر از همیشست ...
با بودنت ...
رنگین کمون یه رنگ اضافی داره ...
رنگی که زیباییش تورو تو ذهن من میاره ...
با بودنت ...
تو گلخونه هیچ گلی کم ندارم ...
هیچ گلی اونجا نمیخوام وقتی تویی کنارم ...
با بودنت ...
غصه میره شادی جاشو می گیره ...
با دیدنت هر چی غمه تو قلب من می میره ...
با بودنت ...
شعرای من معنای تازه دارن ...
گلهای اطلسی برام شکلی دوباره دارن ...
با بودنت ...
دل می خواد که از سینه جدا شه ...
پر بکشه به سمت تو، تو راه تو فدا شه ...
با بودنت ...
به زندگی یه عمر تازه دارم ...
هر شب که به خواب من میای من دیگه شک ندارم ...
یه روز میاد با من باشی بمونی در کنارم ...

 

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

 

دوستای خوبم شمارو به تموم مقدساتتون قسمتون می دم براش دعاکنید که زود خوب بشه.

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

ببخشید سرتونو درد آوردم و ناراحتتون کردم.




:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 125
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
تاریخ انتشار : 11 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
متین در تاریخ : 1392/10/3/2 - - گفته است :
سَلآمم آجی
همیشه خوب باشی (!)(!)(!)
یَعنی تو واقعا عآشِق شُدی؟؟؟!!!!
عِشق چِجوریه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: